2014. február 12., szerda

2.Fejezet

Hali mindenki! Köszönöm a látogatókat és a kommentet :) Meg szeretnélek titeket kérni,hogy kommenteljetek sokan,hogy miben változtassak:) Jól bírom a kritikát ;) Bocsi mindenkitől,hogy az előző rész rövid lett, ezt próbáltam hosszúra írni. Csak ennyit akartam. Sok puszi és jó olvasást!:)<3


2.Fejezet

*Claire szemszöge*

Egész úton azon gondolkodtam ami a házban történt.Vajon Zayn komolyan gondolta..?! Áh hülyeség. Miért gondolta volna komolyan?.Hisz csak barátok vagyunk.. Legalábbis az ő részéről..
Az út csöndben telt.Lara és Zayn meg se szólalt. Lara biztos a szülei válásán gondolkodott. Sajnáltam szegényt mert eléggé megviselte,gondolom ezért is akart eljönni kicsit kikapcsolódni. Mondjuk rám is rám fért.De vajon Zayn min törte a fejét? Ezeken gondolkodtam amíg meg nem érkeztük a Starshekeshez. A bejáratnál már hosszú sor állt. Mint általában. Meg is értem,hisz nagyon jó hely, nagyon kultúrált és ide legalább nem engednek be akárkit. Beálltunk a sorba, körülbelül 20 perc múlva bent is voltunk. Bent leültünk egy csendes helyre és rendeltünk. Én és Lara egy-egy Nutty Irishmant rendeltünk,Zayn meg egy Lucky Drivert. Mikor elfogyasztottuk az italjainkat eldöntöttük,hogy megyünk táncolni. Larát felkérte egy fiú aki már azóta figyelte,hogy megérkeztünk. Én Zaynel mentem. Furcsán éreztem magam míg a táncparkettre érkeztünk ott viszont meg is feledkeztem Zaynről. Csak riszálni kezdtem magam a zene ritmusára,míg egyszer csak egy kezet éreztem a derekamon amitől kicsit megrezzentem.
-Engem el is felejtesz?-nézett rám boci szemekkel. 
-Oh.. Bocsi,csak elragadott a zene meg minden..
-Semmi gond.-Kacsintott rám-Sőt, kifejezetten tetszett amit az előbb műveltél-vigyorgott. Éreztem ahogyan az egész fejem vörös lesz.
-Olyan bolond vagy-böktem vállon.
-Ezért szeretsz. Nem igaz? 
-Hát persze.. Na gyere inkább mert megint elfelejtelek-nevettem.
-Ezt most vegyem fenyegetésnek?
-Vedd aminek csak akarod.-ezzel hátat fordítottam neki és újra rázni kezdtem a csípőm. Sejtettem,hogy megint a hátamhoz fog osonni így amikor a kezét ismét a csípőmre helyezte, már nem riadtam meg,inkább még jobban rázni kezdtem. Már egyszerre mozogtunk a ritmusra.
Ezután még jött egy-két szám amiket végigtomboltunk,majd egy lassúbb szám következett ezért megbeszéltük,hogy kifújjuk magunkat. Visszasétáltunk a helyünkre ahol már Lara és a fiú(akivel táncolt) ültek és beszélgettek, lehuppantam Larával szembe. A két fiú elment innivalóért. Lara mellé csúsztam és faggatni kezdtem. 
-Naaa mi van vele?-tekintgettem a fiú felé.
-Tomnak hívják és nagyon kedves.-pirult el a barátnőm.
-Kedves? Ennyi? Na mesélj csak.
-Hát az van,hogy megbeszéltünk egy randit..és nagyon aranyos, és nagyon kedves meg minden és olyan helyes..-hányta a szavakat. Jó volt látni,hogy milyen boldogan mesél.
-Na az tök jó.-mosolyogtam.
-És veletek mi van? Látom ti sem tétlenkedtetek.-mutatott Zaynre majd a tánctérre.
-Mi lenne? Csak táncoltunk.
-Ahhaa..
-Csend már! Jönnek!
-Bocsi lányok de én le léptem,holnap korán kelek-közölte Zayn.
 Basszus. Holnap van a válogató. Én hülye, teljesen megfeledkeztem róla.
-Én is megyek. További jó szórakozást!-kacsintottam a talpig vörös lányra.
-Oké sziasztok! Jó éjt!-köszönt el Tom.
-Sziasztok! Majd beszélünk-lépett hozzám Lara.
Búcsúzkodás után csöndben elindultunk hazafelé.
-Holnap elkísérsz?-törte meg hirtelen a csendet Zayn.
-Persze,mármint ha szeretnéd-dörzsöltem meg a karom.
-Már,hogy ne akarnám te kis butus?Hiszen te vagy a legjobb barátom és amúgy is, nélküled nem is jelentkeztem volna,hiszen te győzködtél annyit.
-Igaz.
-Akkor holnap 7-re itt vagyok érted. Oké?
-Rendben. Na megyek,hogy holnap fel tudjak kelni. Jó éjt.-Nyomtam egy puszit az arcára.
-Jó éjt.-puszilt vissza.

*Másnap reggel*

6-kor kellett kelnem,hogy időben elkészüljek.El mentem letusolni,hogy felfrissüljek, utána fogat mostam és fel tettem egy natúr sminket. A hajamat oldalra fésültem és hagytam egyszerűen lógni. Ezt a lenge nyári szettet vettem fel :

7-kor csöngettek. Zayn lesz az.Még gyorsan meg igazítottam a hajam,fel kaptam a táskám és indultam is az ajtó felé. Jól gondoltam. Ő állt ott.Mindig jól nézett ki,de most különösen.Talán kissé sokáig is nézhettem.
-Gyönyörű vagy.
-Köszönöm.-Pirultam el. Ismét. 
Anyunak hagytam egy cetlit az asztalon ezzel a szöveggel:
Anyu! Elkísértem Zaynt az X-faktor válogatójára. Majd hívlak.  Xx. Claire

-Nagyon izgulsz?-fordultam Zayn felé a taxiban.
-Eléggé.
-Nem kell. Nagyon ügyes vagy.-kacsintottam rá.
-Köszönöm és azt is köszönöm,hogy mellettem állsz.-ölelt át.
-Ez csak természetes. Elvégre, mire vannak a barátok?-mosolyogtam.
-Meg érkeztünk-szólt hátra a sofőr-10 font lesz.
Zayn kifizette és indultunk is bejelentkezni. Rengeteget vártunk, amíg egyszer csak végre ő került sorra. Nagyon jól énekelt. És meg is kapta a három igent a zsűriktől. Szinte sokkos állapotban jött ki. Egyből a nyakába ugrottam.
-Gratulálok! Nagyon ügyes voltál! Tudtam én,hogy sikerülni fog.
-Köszönöm!-emelt fel és pörgetett meg a levegőben.
-Nincs mit!-nevettem-De most már tegyél le mert elszédülök!
-Oké,bocsi,csak olyan izgatott vagyok.
-Ezt meg kell ünnepelnünk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése