2014. február 9., vasárnap

1. Fejezet

Hy everybody!  Gyorsan szólnék pár szót. Mivel ez az első blogom, még elég tapasztalatlan vagyok és ezért szeretném ha kommentelnétek,hogy mit csináljak máshogyan. Előre is köszönöm mindenkinek. Jó olvasást!:)<3 

I .fejezet

*Claire szemszöge*
Sziasztok!-köszöntem oda Zaynnek és Larának akik már a suli előtt álltak és beszélgettek.
-Szia!- ölelt át Lara.
-Szia Claire!-lépett hozzám a barna hajú fiú és átölelt,majd kissé eltolt,hogy szemügyre vegyen-Jó a hajad.
-Köszönöm-pirultam el, bár reméltem,hogy nem túl látványosan.Ő csak pimaszul vigyorgott,egyből tudtam,hogy észrevette.
-Indulnunk kellene órára.-Törte meg Lara a csendet aminek én nagyon is örültem.                 -Renden,induljunk-indultam el a suli felé-Nem jöttök?-néztem hátra nevetve mire mind a ketten neki iramodtak.

*Tanítás után*
-Arra gondoltam el mehetnénk ma este valahová,hiszen úgy is péntek van.-szólalt meg hirtelen Lara amikor haza felé sétáltunk.Ezen a kijelentésén nagyon meglepődtem,hiszen én szoktam neki könyörögni,hogy mozduljunk ki.
-Oké persze,de ez most,hogy jött neked?
-Egyszerűen ki akarok mozdulni és nem otthon ülni.
-Hát jó. Akkor mondjuk 8-kor találkozzunk nálam?
-Oké. Akkor 8-kor. Szia-Ölelt meg és már indult is haza felé.
Mikor haza értem nem találtam az előszobában és a nappaliban senkit,a konyhába belépve láttam meg anyut amint éppen főz.Köszöntem neki és tudattam a terveimet estére.Szerencsére jó hangulatban volt így probléma nélkül elengedett és mivel apu üzleti úton van így tőle nem kell engedélyt kérnem.Fel mentem a szobámba és elkészülődtem. A ruhát amit felvettem még Zaynnel választottam.Zayn. Basszus,hogy megint ő jár a fejemben. Miért nem tudok ismét csak barátként tekinteni rá?Miért? 
Már teljesen elmerültem a gondolataimban amikor kopogtattak.
-Claire. Én vagyok az, Zayn. Bejöhetek?
-Gyere!
-Hú de jól nézel ki. Ismerős ez a ruha.-vigyorgott.
-Emlékszel még rá?-csodálkoztam.
-Hogy ne emlékeznék? De hova ilyen csinosan?
-Larával meg beszéltük,hogy ki mozdulunk valahova. A Starshakesre gondoltam.
-Mehetek?-csillant fel két gyönyörű sötétbarna szeme.
-Persze.-hogy is mondhattam volna nemet?!-Várj!Mennyi az idő?
-Nyolc óra két perc.
-Akkor gyere lehet,hogy Lara már  vár minket.-Húztam le magam után a lépcsőn.
-Na itt van a szerelmes pár!
-Fogd be Rob!-förmedtem a kanapén terpeszkedő öcsémre.
-Bocsáss meg drága nővérkém nem akartam megzavarni a turbékolásotokat.
-Pedig sikerült.-vigyorgott kacéran Zayn. Robnak tátva maradt a szája én pedig csak vihogtam.
-Indulhatunk?
-Persze.-kacsintott rám.
-Elmentünk!-kiáltottam,hogy anyu is meghallja amikor válaszolt egy "oké"-t elindultunk. Lara már a kapu előtt várt minket.
-Bocsi a késésért,csak az idegesítő öcsém..-mentegetőztem.
-Oké,oké csak induljunk már- sürgetett barátnőm. Egész úton azon gondolkodtam ami a házban történt..


2 megjegyzés: