2014. február 21., péntek

3.Fejezet

Sziasztok!:) Először is: mindenkitől elnézést kérek,hogy csúsztam ezzel a résszel de rengeteget kell/kellett tanulnom és a hétvégém is elég sűrű volt. Próbálom behozni a lemaradást és kárpótlásul raktam bele sok képet:)  Kérlek titeket,hogy komizzatok/iratkozzatok fel,hogy lássam,hogy hány embert érdekel és,hogy van-e értelme,hogy csinálom. Előre is köszönöm:) Jó olvasást! Xx.

3.Fejezet

*Claire szemszöge*
Este 7-re értem haza a válogatásról.Eléggé el is fáradtam de Zaynel megbeszéltük,hogy megünnepeljük a bejutását.Szóval megbeszéltük,hogy 9-re itt van és megyünk bulizni.
Mire hazaértem már mindenki otthon volt.Apu is megjött az üzleti útról.A konyhába belépve láttam ahogy a vacsorához készülődtek.Köszöntem és segítettem előpakolni.
-Na mi volt?-kérdezte anyu már vacsora közben.
-Bejutott.-mondtam lazán majd egy haraptam egyet a húsból.
-Az jó.
-Igen az. Azt beszéltük,hogy el mennénk megünnepelni. Mehetek?-fordultam anya felé.
-Rendben. De apádat is meg kéne kérdezned.
Kérdő tekintettel fordultam apa felé.
-Jó de legkésőbb éjfélre legyél itthon! És vigyázz magadra!
-Oké. Köszi. -nyomtam puszit az arcukra és már futottam is fel készülődni.

Letusoltam,fogat mostam és meg csináltam a hajam.Fel raktam egy kicsit erősebb sminket.
Utána pedig felöltöztem:
Még fel néztem gyorsan twitterre ahol semmi érdekes dolog nem történt. Lara írt egy üzenetet,hogy ma este randizik Tommal és,hogy nagyon izgul. Megnyugtattam,hogy nem kell.El határoztam,hogy ma el mondom Zaynnek,hogy mit érzek iránta.Tudnia kell.

 9 előtt pár perccel indultam lefelé.Gondoltam még beszélek Robbal,hogy többé ne hozzon ilyen ciki helyzetbe Zayn előtt,mint a múltkor.Kopogtam majd beléptem a szobájába. Ami ott fogadott arra nem számítottam.A kisöcsém ott smárolt az ágyon elég hevesen valami ismeretlen csajjal.Megköszörültem a torkom,hogy észrevegyenek. Eléggé zavarban volt szegény lány én pedig kedvesen rá mosolyogtam
-Claire vagyok-nyújtottam ki kezem neki.
-Én.. én.. Amanda vagyok-rázott velem kezet.
-Nem is zavarok tovább-vigyorogtam-sziasztok.-Léptem ki öcsém szobájából.
Kuncogva sétáltam le a lépcsőn. 9:08. Hol van már Zayn,hiszen ő mindig pontos.Csak emlegetni kellett. Csöngettek. Meg igazítottam a hajam és már nyitottam is az ajtót.
-Szia. Bocs,hogy késtem csak volt még egy kis elintézni valóm.-ölelt át.
-Szia. Semmi baj.
-Hoztam neked valamit.-húzott elő valamit a zsebéből.
-Ez gyönyörű.De miért kapom?
-Mert mindig mellettem állsz.Biztattál és mindig ott voltál amikor szükségem volt rád.
-Köszönöm.-éreztem ahogy egy könnycsepp folyik végig az arcomon.
-Nem,én köszönöm-ölelt szorosan magához-és ne sírj.
Hogy lehetek ilyen önző? Miért akartam tönkre tenni ezt a gyönyörű barátságot? Csak magamra gondoltam.
A buli ismét nagyon jó volt. Elhatároztam,hogy nem fogom el mondani Zaynnek,hogy szeretem. Magamban tartom akármi is legyen. Így lesz a legjobb. Mindenkinek. Így a barátságunk is megmarad.

*Hétfő reggel*

Jaj ne. Megint hétfő. Gyűlöltem, akárcsak a keddet,a szerdát és a csütörtököt. De jó hír,hogy az utolsó hét ebből a tanévből. Yeah. Végre nyári szünet. Elterveztük Larával,hogy rengeteg dolgot csinálunk majd együtt és,hogy sok helyre el megyünk. Zaynel is sokat szeretnék majd találkozni. Most talán a legerősebb a barátságunk. Miután kicsöngettek az első óráról Larával indultunk a sulibüfébe reggeliért. Közben faggattam a randijáról Tommal.
-Na milyen volt a szombati randevú?-fordultam vigyorogva barátnőm felé.
-Nagyon jóóó. Tommal el mentünk moziba de szinte az egész filmet végigbeszélgettük. Nagyon kedves és olyan aranyos.
-Örülök! És történt valami köztetek?
-Hát.. öhm.. -pirult egyre jobban.- Megcsókolt!!
-Ez nagyon jó.-kiáltottam el magam mire mindenki furán nézett rám.De nem érdekelt.Barátnőmmel örültem.
-És megint randizni fogunk.
-Tök jó,hogy végre boldog lehetsz.
-Igen.-mosolygott hevesen.-Az meg mi?-kapott a kezemhez.
-Mi? Ja,hogy ez! Ezt Zayntől kaptam. Hát nem aranyos?
-De.-nézett rám kacéran és kacsintgatni kezdett.
-Jajj hagyjál már. Nem látod,hogy mi van ráírva? Best Friends. És amúgy is, eldöntöttem,hogy semmit nem mondok neki. Nem tehetem tönkre a barátságunkat.
-Ez most komoly? Eltitkolod Előtte?
-Ki előtt titkolsz és mit?-lépet hozzám Zayn majd átkarolt.
-Öhm..én csak.. Anyának nem mondom el,hogy Robnak van barátnője. Új gondolom,hogy neki kellene.-Hazudtam valamit ami éppen az eszembe jutott.
-Jogos. És ezen miért akadtál ki annyira Lara?
-Hát..öhm.. csak szerintem joga van tudni az anyukájának. Ennyi az egész.
-Értem. Szerintem hagyd Clairerre.
-Igazad van. Na én léptem. Sziasztok.-búcsúzkodott barátnőm.

*Péntek este*

Végre nincs több suli.Csak ez járt a fejemben. Meg persze Zayn. Mi? Nem! Zayn nem! Nem gondolhatok rá és a gyönyörű szemeire és a sexy mosolyára.. 

Na jó. Ez tényleg nem segít. Elmélkedésemben a telefonom csörgése zavart meg.
-Halló?-raktam fülemhez.
-Szia Claire! Zayn vagyok!
-Oh szia. Miért hívtál?
-Csak meg akartam kérdezni,hogy el kísérsz-e holnap a válogatásra.
-Nagyon sajnálom,de nem tudlak. Utazunk a nagyi szülinapjára. Basszus pedig úgy akartam menni. Tényleg sajnálom.
-Nem kell,semmi baj.
-Tényleg bocsi,de kárpótollak.
-Reméltem is.-hallottam hangján ahogy elmosolyodik.
-Sok sikert! Hívj,hogy mi van. Most menj aludni,hogy ne legyél fáradt. Jó éjszakát!
-Jó éjt, Drága.-hát igen,Zayn mindig ki talált valami aranyos becenevet- Mindenképpen hívlak. Szia!
-Szia!-köszöntem el és tettem le a telefont.
Tényleg sajnáltam,hogy nem tudok elmenni.Pedig nagyon szerettem volna biztatni és mellette szerettem volna állni. Na mindegy,nem hagyhattam ki a nagyi születésnapját.Így inkább be csomagoltam gyorsan majd le feküdtem aludni mert holnap korán kelek.

*Másnap este*

-Halló?
-Szia Claire! 
-Szia Zayn! Na mi van? Bejutottál? Mesélj.
-Ez bonyolult kissé,de mindent elmagyarázok. Mikor jöttök haza?
-Holnap reggel indulunk. De miért? Mi van Zayn? Be jutottál vagy sem?
-Igen,de ez mint mondtam bonyolult. Írj egy Sms-t holnap ha hazaértél és akkor átmegyünk.
-Oké..várj! Mi? Jöttök? 
-Igen,de most nem mondok többet. Holnap látlak. Aludj jól Nyuszi.
-Öhm..jó. Szia.
Miről beszélhetett? Egyre jobban furdalt a kíváncsiság így gondoltam alszok. Majd holnap meglátjuk.

*Másnap reggel*

-Szia Nagyi! Örülök,hogy láttalak. Vigyázz magadra!
-Szia Kicsim! Te is!-csókolt arcon. Majd elindultam a bőröndömmel a kocsi felé.Bepakoltunk és indultunk haza. Másfél órás autó út után végre itthon voltunk. Szaladtam a házba a bőröndömmel egyenesen a szobámba. Át öltöztem és már írtam is Zaynnek,hogy jöhet. Vagyis,hogy jöhetnek?! Pár perccel később jött egy Sms Zayntől,hogy fél órán belül itt vannak. Gondoltam addig ki pakolom a bőröndömet. Fél órára rá csöngettek is. Szaladtam le a lépcsőn,hogy ne anyáék nyissanak ajtót,de eszembe jutott,hogy ők elugrottak vásárolni mert teljesen üres a hűtő. Nagy izgatottsággal nyitottam ki az ajtót. Nagyon meglepődtem. Zayn és még négy ultrahelyes srác állt az ajtónkban.
-Szia!-Ölelt át szorosan Zayn míg én tátott szájjal szinte sokkos állapotba álltam mereven.
-Szia.
-Beljebb mehetnénk?
-Persze,gyertek!
-Kissé furcsa lehet így,hogy nem tudod,hogy mi történt.Igaz?
-Hát eléggé.-vakartam a fejem.
-Jó. Akkor elmagyarázom. Szóval úgy volt,hogy nem jutok be ahogyan ez a négy srác körülöttem. De Simon úgy döntött,hogy össze rak minket egy bandává és ha szeretnénk így folytathatjuk a versenyt. Mi éltünk ezzel a lehetőséggel és most itt vagyunk.
-Huu.-ennyit tudtam mondani. Mire ők csak kuncogni kezdtek.
-Szia. Én Harry vagyok!-lépett hozzám a göndör hajú magas fiú,csodás mosollyal.
-Szia. Én.. én.. Claire.
-Örülök.- Ölelt át.
-Szia. Én Niall vagyok-lépett hozzám a szőkeség.
-Claire.
-Én Louis.
-Claire.
-Én pedig Liam.
-Örvendek. És a néven már gondolkodtatok?
-Igen. Mi lennénk a.... dobpergés.. a One Direction-kiáltotta egyszerre Louis és Niall.
-Igen, Harry ötlete volt a név. 
-Komoly?Nekem nagyon tetszik.
-Köszi-mosolygott Harry.
Olyan aranyos volt. A kis gödröcskékkel az arcán. Én válaszképpen csak rámosolyogtam. 
-Azt hiszem ideje lenne menük.-szólalt meg hirtelen Zayn. Furcsa volt. 
-Hát oké. Később még beszélünk ugye?-fordult hozzám Harry.
-Aha. 
-Na menjünk.-sürgette őket Zayn majd elindult az ajtó felé.
-Akkor szia!-búcsúztak el.
-Sziasztok!
Hát erre nem nagyon számítottam. Kedvesnek tűnnek,szimpatikusak. Viszont Zayn furcsán viselkedett. Először olyan izgatott volt aztán meg olyan furcsa. Nem értettem.

*Zayn szemszöge*

Nem tudom,hogy miért zaklatott fel annyira,hogy Harry flörtölt Clairrel. Hiszen csak barátok vagyunk de amikor láttam,hogy néz rá Harry akkor valahogy elborult az agyam teljesen. Félteném? Nem tudom, csak azt tudom,hogy nagyon szeretem Clairet. Ő a legjobb barátom. 
-Jössz már Zayn? Simon beszélni akar velünk.-kiáltott nekem Liam.
-Máris indulok.

*Kocsiban*

-Zayn. Nem tudod,hogy Clairek van-e barátja?-fordult Harry.
-Én úgy tudom,hogy nincs. De miért kérdezed?
-Szeretném elhívni valahová. Nagyon szimpatikus lány.
-Értem.
-Ugye nem zavar?
-Dehogy. Miért zavarna? Hülye kérdés? Azt csinál amit akar.
-Oké. Meg adnád kérlek a számát?
-Hogy mi? A számát? Persze.-lediktáltam neki a számot bár nem szívesen tettem.
-Kösz haver.
-Szívesen.
-Megjöttünk!-szólt Niall. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése