2014. július 5., szombat

17.Fejezet

Hello emberek! Mi történt? Egy komment se,nem bővülünk. Miért? De azért hozzátenném,hogy köszönöm a 6000+ látogatót viszont jól esne a visszajelzés. Bízom bennetek. Jó olvasást! Xx.


17.Fejezet

*Claire szemszöge*
-Szereted Őt,igaz?-kérdezte és tudtam egyből a választ.
-Igen. De téged is szeretlek,csak..
-Máshogyan.
-Igen.
Pár percig csendben ültünk a barna ülőgarnitúrán majd megszólaltam.
-Figyelj-kezdtem és rám emelte tekintetét-Tök közhely amit mondani fogok,de tényleg remélem,hogy találsz egy neked való lányt..és tudom,hogy nagy kérés..és megértem ha neked sok de azért remélem barátok tudunk maradni.-álltam fel és már indultam volna amikor meghallottam a hangját.
-Tényleg közhely.-nevetett fel,mire én is elmosolyodtam.-Majd hívlak. jó?
-Persze. Akkor..szia.-intettem neki bénán és kisétáltam a lakásból.

Tudtam mi lesz a következő úti célom így fogtam egy taxit és bediktáltam a címet. Amint megállt az autó kifizettem a sofőrt és kipattantam a járműből. Egészen az ő lakásáig futottam és bekopogtam.Igazából ütöttem az ajtót.Részletkérdés. Kinyílt és ott állt. Szürke melegítőgatyában egy fekete pólóban tökéletesen beállított hajjal.
-Szia.
-Szia.-nézett rám furcsán.-Azt hittem amikor azt mondtad,hogy idő kell 3 óránál többre gondolsz.
-Tudom és úgy volt de rájöttem. Szakítottunk Harryvel.
-Elmondtad neki a csókot?-nézett kikerekedett szemekkel.
-Látott minket. Elmondtam,hogy téged másképpen szeretem mint őt. Őt inkább barátomként.-nem szólt semmit úgy nézett rám hatalmas barna szemeivel.Gondolkodhatott. Átgondolhatta a hallottakat.Már azt hittem nem szeret már úgy,elmúlt az az érzés belőle. Ezekkel a gondolatokkal küszködtem amikor ajkait enyémekre nyomta. Majd mikor viszonoztam újra és újra megismételte cselekedetét.
-Szeretlek.-suttogta ajkaimra.Mire én újra megcsókoltam.
-Most akkor,hogy lesz?-kérdeztem amikor elváltunk egymástól.
-Hát..régóta ismerjük egymást és sokszor találkoztunk már kettesben is..De! Ezek nem mondhatók randinak.És ameddig nem randiztunk nem kérnélek,hogy légy a barátnőm. Szóóóval ma este 8-ra nálad vagyok. Jó?
-Rendben.-nevettem.-előtte viszont van még dolgom szóval most megyek.-Elbúcsúztunk és hazamentem.

Otthon hajat mostan és letusoltam és fél hétkor elkezdtem készülődni.Pontosabban el akartam,de Zayn nem említette,hogy hova visz,így felhívtam.
-Szia.
-Szia 
-Nem mondtad,hogy hova megyünk. Nem tudom,hogy öltözzek.
-Hát..ahogy szoktál. Csinosan. De ne öltözz ki nagyon. Nem nyilvános helyre megyünk.
-Most,hogy érted? Mennyire csino..-letette. Na kösz. 
Nem nyilvános helyre megyünk de azért szeretnék szép lenni. Elvégre ez az első randink.
Egy csinos,lányos szettet vettem fel. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése