2014. június 25., szerda

16. Fejezet

Hali mindenki! Most egy jóóóó hosszú szünet után ismét itt vagyok egy új résszel.Nem is rabolnám a szót tovább. Jó olvasást! Xx.

16.Fejezet

*Zayn szemszöge*
Iszonyatos fájdalom. Az első amit éreztem ébredés után.
Pár percig csukott szemmel feküdtem nyugodtan,aztán ordalra fordítottam a fejem és hirtelen kipattantam az ágyból. Mi a faszért aludtam én Harryvel???
Aztán lenéztem magamra csak egy boxer van rajtam.  A ruháimat megtaláltam az éjjeliszekrényen és gyorsan felkapkodtam őket. A fürdőszobában kicsit összeszedtem magam. Most nem akartam találkozni a többiekkel így észrevétlenül siettem ki a házból.
Nem sokra emlékszem a tegnap estére és ami megmaradt az is csak homályos. Fogtam egy taxit,bedigtáltam a címemet majd elindultunk. Néztem az ablakon át a nedves Londont és bevillant egy jelenet a tegnap éjszakából. A konyhában. Baszki. Szóltam a sofőrnek,hogy változott a terv. Az autó leállt a ház előtt. Kifizettem a sofőrt és már pattantam is ki a kocsiból. Szapora léptekkel az ajtóhoz siettem és bekopogtam. Nyílt és egy ideges szempárral találtam szembe magam.
-Szia Claire. Beszélnünk kéne mert a tegnap este mi..
-Gyere be Zayn.-szakított félbe.
-Oké.
Bementünk és leültünk a nappaliban. Pár percig csendben ültünk és a tv feletti órát figyeltük ahogyan kattog.
-Hívtalak,de ki voltál kapcsolva.-szólalt meg hirtelen.
-Öhm..igen,le vagyok merülve.
-Értem. Szóval tegnap csókoloztunk. Basszus.-hajtotta fejét a tenyerébe.
-Figyelj. Nem emlékszem rá,hogy ki csókolt meg kit és tudom neked semmit sem jelentett mivel Harryvel jársz.
-Hát ez az. Harryvel járok erre veled smárolok úgy,hogy mindhárman egy házban tartózkodunk! Egy ribanc vagyok.-szidta magát.
-Dehogy! Nem vagy az! Részegek voltunk!
-Ez nem mentség Zayn!
-Tudom,de én is legalább annyira hibás vagyok mint te.
-Nem tudom ezt csinálni.
-Mit?
-Nem lehetünk barátok ha én Harryvel járok. Nem megy,egyszerűen nem!
-Ezzel azt akarod mondani,hogy..
-Nem tudom. De kérlek most menj el! Egyet tudok: most időre van szükségem.
-De Claire..
-Nem,Zayn kérlek. Majd hívlak de most menj.
-Oké. Akkor...szia.-indultam meg a bejárati ajtó felé,kinyitottam,kiléltem a hűvös londoni utcára és elindultam haza.

*Claire szemszöge*
Kilépett a házból és elment.  Azt hiszi nem jelentett semmit ami a konyhában történt. Pedig ez nem így van. Szeretem őt. Mindennél jobban. És nem fair ez a helyzet Harryvel szemben. Eldöntöttem mit akarok. A hűvös idő miatt egy nem igazán nyári szettet vettem magamra:


Hajam kifésültem és lófarokba kötöttem. Sminket nem tettem fel,mert most nem tartottam szükségesnek. Felkaptam a cipőm és elindultam.
A lakás előtt álltam és még egyszer átgondoltam.Meg kell tennem. Megnyomtam a csengőt ami körülbelül egy perc múlva nyílt.
-Szia.-köszöntem halkan.
-Szia Claire. Gyere be.
Beléptünk és amíg a nappaliba sétáltunk bele kezdtem a mondandómba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése