2014. augusztus 16., szombat

18. Fejezet

Helló! Visszatértem! Egy rövidebb résszel,de nemsokára úúúj. :) Jó olvasást!:)♥ Xx.


18. Fejezet

*Zayn szemszöge*
7 óra. Azt hiszem minden készen áll. Csak én nem. Gyorsan letusoltam,fogat mostam és megborotválkoztam. Claire nem szereti a túl szőrös pasikat és rám már rám fért. Miután megtörölköztem felkaptam egy kicsit elegáns,mégis sportos öltözéket,ami egy világoskék ingből,fekete csőfarmerből,bakancsból és egy farmerdzsekiből állt. Parfüm és már indulhatok is Claire-ért. Mivel volt még időm és mellesleg nem is lakik messze így gyalog indultam el. A ház elé lépve elkezdtem izgulni ami fura mert már rengetegszer találkoztunk. Kettesben is. De ez akkor is más. Vajon elég jó vagyok neki? Ő gyönyörű és már annyi fiúnak tetszett és biztos tetszik is.. Basszus. Izzad a tenyerem. Az ajtó előtt állva már ott voltam,hogy visszafordulok és elindulok haza amikor az kinyílt és Lara lépett ki.
- Sziaa! - Ugrott a nyakamba.
- Szia Lara. - mosolyogtam és visszaöleltem, majd kicsit eltoltam magamtól. - Ez igen, nagyon csinos vagy!
- Köszi.. tudod.. Louissal találkozom. - Mondta kissé zavarban.
- Tényleg? - Tettettem meglepődöttséget.
- Tudom,hogy tudod. - Lökött vállba mire felnevettem.
- Érezd jól magad. - Mosolyogtam rá kedvesen.
- Köszi. Na most megyek. Szia! - Nyomott egy puszit az arcomra és kisasszézott a kapun. Nevetve néztem utána majd visszafordultam az ajtó felé ahol Claire állt keresztbe tett kézzel mosolyogva. Lélegzet elállítóan festett. Ismét.
- Gyönyörű vagy! - Léptem hozzá és egy csókot nyomtam a szájára.
- Köszönöm. - Pirult el, mint mindig amikor megdicsérem.
- Indulhatunk?
- Hova?
- Csak gyere! - Húztam magam után a kapuhoz ahová megérkezett a taxi.

Az emeletes ház előtt - ahol lakom - szálltunk ki az autóból a taxisofőrt pedig kifizette. Megragadtam Claire kezét és a tető felé húztam. Kinyitottam az oda vezető ajtót és őt is kihúztam magammal.
- Tádám!

- Ez.. ez... fantasztikusan nyálas! - Nevetett jóízűen.
- Jólvan na! Próbáltam imponálni. Ti csajok imádjátok az ilyen romantikus izéket.
- Tudom és köszi, de nekem nem kell imponálnod. Ismerlek. Tudom milyen vagy. És azt is tudom, hogy a netről szetted ezt az ötletet. - Mutatott a terítékre.
- Honnan tudtad? - nevettem fel én is.
- Mondtam,hogy jól ismerlek. -Lépett elém. - De amúgy gyönyörű. -Nyomott egy egy csókot a számra.
- Akkor jó. 
- Mi a menü? - nézett rám mosolyogva, az asztalnál ülve.
- Tudom közönséges de úgy gondoltam olyat hozok amit szeretsz szóval... gyros. - Dörzsöltem a tarkóm és vártam a reakcióját. - Nagyon gáz?
Áthajolt az asztal felett és megcsókolt. - Tökéletes. - mosolygott rám.
Fantasztikus volt az este. Rengeteget nevetünk és vicceltünk egymással. Olyan volt mint régen. Vagyis majdnem. Most akárhányszor amikor akartam megcsókolhattam. Baráti kapcsolatunk ugyanúgy megmaradt maximum egy szinttel feljebb lépett. 11 körül kezdtünk fázni így a lakásomba vonultunk.
- Itt alszol? - kérdeztem miközben levettük a cipőnket, kabátunkat.
- Baj lenne? 
- Igen Claire! Baj! Eddig nem volt.. DE! Most, hogy járunk már az. Soha többet nem alhatsz itt.
- Oké akkor írok Larának,hogy ma nem alszok otthon mert nálad vagyok. - Vigyorgott és a telefonját nyomkodva leült a kanapéra.
- Mindjárt jövök. Letusolok. - Szóltam oda.
- Oké.
- Nincs kedved velem jönni? - Húztam perverz mosolyra a szám.
- Nagyon vicces vagy. Na kapkodd magad mert én is mennék. 
- Azért mondtam,hogy egyszerűbb ha együtt elintézzük. - Húzogattam a szemöldököm.
- Tűnés! - Kiabált rám nevetve miközben bekapcsolta a tv-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése