2014. március 17., hétfő

7.Fejezet

Hali mindenki! Új részt hoztam:) Ezt ajánlanám külön egyik lelkes olvasómnak akinek ma van a születésnapja! Boldog Születésnapot!:)♥ Jó olvasást mindenkinek! Millió puszi:) (Bocsi,hogy rövid lett de voltak bonyodalmak és hulla fáradtan írtam meg. Szóval nagyon bocsiii://) Xx.



7.Fejezet

*Claire szemszöge*
-Anya nem láttad a macskás felsőmet?
-Nem kicsim. Lehet,hogy beraktad a bőröndbe.
-Nem! Tudom,hogy direkt elől hagytam!
-Akkor nem tudom. Keresd meg.
-Kösz a sok segítséget..-duzzogtam.
Pár perc múlva megtaláltam felkaptam magamra a többi dologgal együtt. Megcsináltam a hajamat és feldobtam egy halvány sminket ami korrektorból,szempillaspirálból,egy tusvonalból és egy kis pirosítóból állt.
Még egyszer körülnézem a szobámba,hogy minden fontos dolgot bepakoltam-e és megigazítottam a hajam az egész alakos tükröm előtt. A bőröndömet - nagy nehezen - levonszoltam a lépcsőn és be tettem apám kocsijának a csomagtartójába. Könnyes búcsút vettem anyától és elköszöntem az öcsémtől is aki közölte,hogy nem fogok hiányozni neki..Mit vártam?! Na mindegy. Behuppantam apu mellé az anyósülésre és Laráék házához hajtottunk. Apa dudált egyet mire barátnőm jelent meg az ajtóban egy hatalmas fekete bőrönddel. Kipattantam,megöleltem és segítettem betuszkolni a csomagját az enyém mellé és visszaszálltunk az autóba. A repülőtéren elköszöntem apukámtól és be mentük Larával becsekkolni. Egy órával később felszállhattunk a gépre. Körülbelül fél óra múlva ez a látvány fogadott minket: 
A stewardess köszöntött minket Londonban és közölte,hogy hamarosan megkezdjük a leszállást.
-Tyűha! Nem gondoltam volna,hogy tényleg itt leszünk.-ámult Lara amikor beléptünk a házba.
-Hát én sem. De látod: mégis.-ámultan bámultam végig a lakáson. Igazi csajos lakás. Bézs és bordó díszek mindenhol és mályva fal. Végigjártuk az egészet és elosztottuk a szobákat. Összesen két fürdő,három háló,egy konyha és egy nappali található a házban mind ugyanazok színekben pompáznak. Kipakolás után felhívtam Harryt,hogy átugorhatna,hogy Lara is megismerhesse. Azt mondta fél óra múlva itt van a srácokkal addig pedig el mentük vásárolni némi élelmiszert.

*Zayn szemszöge*
-Srácok! Claire és a barátnője megérkezett! Fél óra múlva ott vagyok. Kin jön?-lépett be Harry.
-Én megyek.-állt fel Louis és Niall majd Liam is.
-Claire itt van?-kérdeztem csodálkozva.
-Igen. Bejutott az itteni modellsuliba és idejött nyári munkára is.-mondta tök természetesen Harry.
-Ohh..értem. Én inkább maradom. Megmondanád neki,hogy üdvözlöm?
-Persze. Na készüljetek fiúk. Nem szeretnék késni!

*Claire szemszöge*
Mikor hazaértünk kipakoltunk és amikor az utolsó dolgot vettem ki a szatyorból csöngettek. Izgatottan futottunk az ajtóhoz és kinyitottam azt. Öt helyett csak négy személy állt előttem. Végignéztem rajtuk és láttam ki hiányzik. Zayn. Hát persze. Már annyira sem méltat,hogy meglátogat. Sejthettem volna..
-Gyertek beljebb!-mosolyogtam rájuk.
-Hű.. ez aztán a lányos lakás.-nézett körbe Louis de megakadt szeme barátnőmön.-Oh, szia Louis vagyok.
-Sz-szia én Lara.-pirult el amikor a fiú őt bámulta.
-Mondták már,hogy milyen gyönyörű vagy?-kérdezte pimasz mosollyal,a szemöldökét húzogatva Louis,mire barátnőm még vörösebb lett.
Bemutattam őt a fiúknak és fordítva,aztán átvonultunk a konyhába ahol töltöttem mindenkinek egy pohár innivalót. Louis és Lara különvonultak és kizárták a körülöttük zajló külvilágot. Harry közölte,hogy Zayn üdvözöl és sajnálj,hogy nem tudott jönni. Hát persze...gondolom.. Nem sokkal később a fiúk úgy döntöttek el indulnak haza de előtte még Harry meghívott holnap estére moziba és Louisék számot cseréltek. Nagyon jól sikerült ez a megismerkedés..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése